TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych autor: Tomasz Reich
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-53-1
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
32,00 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

"Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci".

Dowiesz się z niej:

dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
kiedy komentowanie to już hejtowanie
dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie
jak opowiedzieć historię... snapując
i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz"

- - - - - - - - - - -
To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.
Anna Miotk,
ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Alfabet akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier